سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه خدا دوستی را بر خودْ دوستی مقدّم بدارد، در برابر سختی و دشواری مردم، خداوند او را بسنده باشد .بنده ام پیروی ام کن تا تو را مانند خود گردانم . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
حامدم
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
تو را برای ابد می خواهم حامدم

مهتاب :: شنبه 86/10/15 ساعت 4:35 عصر

******************************

تو !!!

 معنای تمام واژه های منی برای عاشقانه هایم به دنبال واژه میگردم...

تو بازهم درمن ظهور می کنی...تو باز هم مرا به دنیای خود می بری....

تو باز هم مثل همیشه به اوج می بریَ...به ناکجا....

لبخند که می زنی پرنده ی دلم بال بال می زند... با این دل پر بریده

چه کنم؟...

می خواهم از آنجایی بگویم که نگاهم در نگاهت حل شد....من عاشق تر شدم و عاشقانه ای

آبستن...در نا کجای ذهنم تو اردو زدی....دلم که دیگر ملک خصوصی توست....و من نوشتم

از بودن تو ...تویی که ....

از تو برای تو و برای دلتنگی های همیشگیم می نویسم... می خوانی و

.. می گویی سلام بانوی من....و من سلامت را هرباره با سبدی از گلهای

سرخ- به رنگ بوسه- پاسخ می دهم.

و تو ...تو  که حجم بودنت به اندازه ی تمام هستی من است ...

بگذارید همه بدانند ....بگذارید بدانند.......می خواهم فریاد کنم ...

باشد این بار هم نه....اما می گویم که من تو را  بهترین میدانم  تو را ...

می خواهم ...برای ابد ...

******************************

نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تنها لحظه ناب
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
حامدم
مهتاب
حامدم: گل ناز مامانی همین
Link to Us!

حامدم

Hit
مجوع بازدیدها: 7519 بازدید

امروز: 4 بازدید

دیروز: 2 بازدید

Archive


زمستان 1386

In yahoo

یــــاهـو

Submit mail